FlexCare - Support og vedligeholdelse
Vælg en supportløsning til din virksomhed og oplev trygheden ved hurtig og kompetent hjælp fra vores certificerede Odoo-eksperter. Uanset om du har brug for grundlæggende support eller en løsning, der dækker flere brugere med omfattende services, har vi en pakke, der passer til dine behov.
| FlexCare Light 499 kr./md. | FlexCare 5 1995 kr./md. | FlexCare 20 2495 kr./md. | FlexCare 50 3995 kr./md. | FlexCare Enterprise Kontakt os for pris |
Antal brugere | Ubegrænset | 1-5 | 6-20 | 21-50 | Tilpasset |
Supporttype | Betal kr. 995 pr. time | Ubegrænset | Ubegrænset | Ubegrænset | Ubegrænset |
SLA for svartid - Normal | 6 timer | 4 timer | 4 timer | 4 timer | 4 timer |
SLA for svartid - Kritisk | 3 timer | 1 time | 1 time | 1 time | 1 time |
Adgang til helpdesk via kundeportal, e-mail, livechat og telefon | ✅ | ✅ | ✅ | ✅ | ✅ |
Odoo sundhedstjek* | ❌ | ✅ | ✅ | ✅ | ✅ |
20% webinar rabat | ❌ | ✅ | ✅ | ✅ | ✅ |
(*) Med vores Odoo sundhedstjek gennemgår vi dit Odoo-system sammen med dig en gang om året og præsenterer anbefalinger til, hvordan du kan optimere dine processer endnu mere og forbedre ydeevnen. Sundhedstjekket gennemføres en gang om året. Implementering af anbefalinger kan udføres mod ekstra betaling.
499 kr./md.
Se detaljer
Antal brugere: Ubegrænset
Supporttype: Betal kr. 995 pr. time (min. 15 min. pr. sag)
SLA for svartid - Normal: 6 timer
SLA for svartid - Kritisk: 3 timer
Derudover:
- Adgang til helpdesk via kundeportal, e-mail, livechat og telefon
1995 kr./md.
Se detaljer
Antal brugere: 1-5
Supporttype: Ubegrænset (max. 60 min. pr. sag)
SLA for svartid - Normal: 4 timer
SLA for svartid - Kritisk: 1 timer
Derudover:
- Adgang til helpdesk via kundeportal, e-mail, livechat og telefon
- Årlig Odoo sundhedstjek*
- 20% webinar rabat
2495 kr./md.
Se detaljer
Antal brugere: 6-20
Supporttype: Ubegrænset (max. 60 min. pr. sag)
SLA for svartid - Normal: 4 timer
SLA for svartid - Kritisk: 1 timer
Derudover:
- Adgang til helpdesk via kundeportal, e-mail, livechat og telefon
- Årlig Odoo sundhedstjek*
- 20% webinar rabat
3995 kr./md.
Se detaljer
Antal brugere: 21-50
Supporttype: Ubegrænset (max. 60 min. pr. sag)
SLA for svartid - Normal: 4 timer
SLA for svartid - Kritisk: 1 timer
Derudover:
- Adgang til helpdesk via kundeportal, e-mail, livechat og telefon
- Årlig Odoo sundhedstjek*
- 20% webinar rabat
Kontakt os for pris
Se detaljer
Antal brugere: Tilpasset
Supporttype: Ubegrænset (max. 60 min. pr. sag)
SLA for svartid - Normal: 4 timer
SLA for svartid - Kritisk: 1 timer
Derudover:
- Adgang til helpdesk via kundeportal, e-mail, livechat og telefon
- Årlig Odoo sundhedstjek*
- 20% webinar rabat
(*) Med vores Odoo sundhedstjek gennemgår vi dit Odoo-system sammen med dig en gang om året og præsenterer anbefalinger til, hvordan du kan optimere dine processer endnu mere og forbedre ydeevnen. Sundhedstjekket gennemføres en gang om året. Implementering af anbefalinger kan udføres mod ekstra betaling.
Hvorfor vælge FlexCare?
- Forudsigelige omkostninger: Med vores brugerbaserede FlexCare-abonnement får du sikkerhed for, at supporten er dækket, uden uforudsete udgifter. Ingen overraskelser – kun professionel hjælp, når du har brug for det.
-
Effektivitet og driftssikkerhed: FlexCare er ikke bare support; det er en investering i din virksomheds effektivitet og kontinuerlige drift. Med adgang til vores eksperter kan du sikre, at dit Odoo-system kører optimalt, og at dine processer er effektive.
-
Undgå risikoen for driftstab: Uden en FlexCare-aftale kan du risikere lang ventetid og potentielle tab, hvis der opstår problemer. Vores supportteam prioriterer FlexCare-kunder, så du får hjælp hurtigt og minimerer risikoen for forretningsforstyrrelser.
- Hurtig respons, når det gælder: Med en svartid fra 4 timer på normal support er vi klar til at starte arbejdet hurtigt, når du har brug for det. Ved kritiske problemer er svartiden endnu hurtigere, fra 1 time til maksimalt 3 timer, så vi kan afhjælpe de mest presserende udfordringer uden forsinkelse.
Har du spørgsmål?
Vores team hjælper dig ved at levere værktøjer og materialer eller løse problemer, du støder på i standardapplikationer med din Odoo database eller din Odoo-konto og abonnement. Vi foretager ikke ændringer i din produktionsdatabase uden din tilladelse og giver dig materialet og viden til at gøre det selv! Hvis problemet er en generisk fejl, giver vi Odoo besked, som håndterer sagen derfra.
Forskellen mellem FlexCare Light og de brugerbaserede FlexCare-pakker ligger i supportomfang og SLA-tider. Med FlexCare Light får du adgang til vores Helpdesk, men support faktureres pr. time, og svartiden for normal support er 6 timer, mens kritisk support har en svartid på 3 timer. De brugerbaserede pakker tilbyder ubegrænset support (op til 60 min. pr. sag) uden ekstra omkostninger, en normal svartid på 4 timer og kun 1 times svartid for kritisk support. De inkluderer også et årligt Odoo Sundhedstjek og 20% rabat på FlexERP-webinarer.
En funktionel supportsag omfatter assistance til specifikke opgaver i Odoo. Det fokuserer på at løse konkrete problemer og sikre korrekt brug af systemet. Træning derimod er en struktureret undervisning i Odoos funktioner og processer og er ikke inkluderet i FlexCare.
Prisen på de brugerbaserede FlexCare-pakker justeres automatisk baseret på antallet af aktive Odoo-brugere. Hvis antallet af brugere ændres, opdateres prisen ved næste fakturering.
Ja, det er muligt at få support uden et FlexCare-abonnement. Du skal først kontakte vores salgsafdeling for at få udarbejdet og godkendt et tilbud ved hver henvendelse, før vi kan yde support. Forvent en længere svartid, typisk 5-10 dage, og en højere pris på 1.095 kr. pr. time, med en minimumsopkrævning på 15 minutter. FlexCare-abonnenter får prioriteret support og kortere svartider.
Følgende ydelser er ikke inkluderet i FlexCare-supporten:
- Uddannelse/træning: Struktureret undervisning i Odoos funktioner.
- Implementering: Opsætning af nye funktioner eller moduler.
- Tilpasninger: Ændringer i Odoos standardfunktionalitet samt indgriben på kundens egne servere eller tredjepartskonti
- Vedligeholdelse eller fejlfinding af eksterne moduler: Moduler udviklet af FlexERP eller tredjeparter (fx købt på Odoo App Store).
- Opgradering af database: Opdatering til nyere versioner af Odoo samt fejl eller problemer, der burde være blevet identificeret under opgradering.
Disse ydelser kan leveres som konsulenthjælp mod ekstra betaling.
Hvis dit problem skyldes en generisk fejl i Odoos standardfunktioner, vil vi rapportere fejlen til Odoos udviklingsteam. De vil derefter håndtere sagen og arbejde på en løsning. Vi holder dig opdateret om status og eventuelle nødvendige handlinger fra din side.
SLA for svartid angiver den maksimale tid, det tager for vores supportteam at reagere på din supportanmodning og begynde at arbejde på den. Tiden måles fra det øjeblik, din anmodning er modtaget og registreret, og gælder kun inden for vores åbningstider. Det betyder ikke, at problemet nødvendigvis bliver løst inden for denne tidsramme, men at vi starter arbejdet på din sag.
Er du klar til at sikre dit Odoo system med FlexCare?
Indsend formularen, så kontakter vi dig for opsætning af en FlexCare aftale.