6 gode grunde til at flytte dit regnskab til Odoo


Fuld integration til dine øvrige apps

Du er altid fuldt opdateret fra webshoppen, POS'en, lageret, indkøb, salg etc.

Fleksibel rapportering

Tilpas dine finansrapporter efter behov, lav nye fra bunden og sammenlign dine tal på tværs af regnskabsperioder.

Dansk lokalisering og sprogpakke

Installér med få klik den danske lokaliseringspakke med danske rapporter, kontoplan, momskoder osv.

Automatisering

Opsæt modeller for bankudligning, periodisering, afskrivninger m.m. og brug din tid mere værdifuldt.

Mulighed for tilpasninger og integrationer

Har din virksomhed særlige behov, kan dit Odoo system tilpasses med netop disse.

Intuitiv og overskuelig brugerflade

Odoo er enkelt at finde rundt i, og ved hjælp af dit regnskabs-dashboard skaber du overblik over dine opgaver.

Se den fulde funktionsliste nedenfor.

Anvender du kun Regnskab, er systemet gratis!

Hos Odoo får du altid din første app gratis. Du betaler derfor først licens, når du udvider med flere apps.

Dynamisk rapportering


Tilpas dine finansrapporter efter din virksomheds behov. 

Gem/print som .pdf eller .xlsx.  

Sammenlign direkte med tidligere regnskabsperioder og afgræns med filtre.

Standardfunktioner

Afstem dine bankkonti i Odoo. Mulighed for opsætning af afstemningsmodeller, så afstemningen udføres automatisk. Bogfør direkte fra bankafstemningen.

Opret forbindelse til dine bankkonti og importér automatisk dine bankposter til Odoo.

Fakturér dine kunder. Fuldt integrerbar med øvrige apps i Odoo - fx Salg.

Ryk nemt dine debitorer for forfaldne betalinger. 

Træk en rapport over forfaldne kreditorer med tidsopdelte kolonner.

Træk en rapport over forfaldne debitorer med tidsopdelte kolonner.

Kan både trækkes for den enkelte kunde/leverandør og for alle på én gang.

Tilføj et ekstra lag til dit regnskab vha. analysekonti. Kan bl.a. anvendes til at følge posteringer pr. projekt. 

Fleksibel rapport der kan tilpasses efter virksomhedens behov.

Fleksibel rapport der kan tilpasses efter virksomhedens behov.

Få et hurtigt overblik over moms til indberetning.

Få et hurtigt overblik over alle virksomhedens posteringer pr. konto.

Få et hurtigt overblik over salg til EU virksomheder.

Gør det nemt at lave indberetning.

Opret nye rapporter og tilpas eksisterende finansrapporter efter behov.

Opsæt lynhurtigt dit regnskab med de mest grundlæggende danske standarder. Indeholder bl.a. kontoplan, momskoder, balancerapport og resultatopgørelse. 

Flyt dine vigtigste visninger til dashboardet for et hurtigt overblik.

Opsæt standardmodeller for afskrivninger, så du fremover kan oprette dem med få klik.

Opsæt standardmodeller for periodiseringer af indtægter/udgifter, så du fremover kan oprette dem med få klik.

Hold nemt styr på alle dine kunder og deres oplysninger.

Hold nemt styr på alle dine leverandører og deres oplysninger.

Lås dit regnskab med låsedatoer for hhv. almindelige brugere, bogholdere og momsposteringer.

Opret budgetter for både projekter, afdelinger og hele virksomheden.

Udlign automatisk eller opsæt udligningsforslag for en hurtig bankafstemning.

Aktivér og anvend nemt forskellige valutaer. Systemet omregner automatisk alle beløb.

Ind- og udlæs nemt data til og fra systemet.

Regnskabsmodulet er integreret med apps så som Lager, Salg, Indkøb og Udlæg.

Udvidelser

Systemet aflæser bilaget og udfylder automatisk felterne i Odoo. Funktionaliteten tilkøbes i systemet via kreditpoint.

Vha. app'en Studio opsættes intern bilagsgodkendelse i henhold til virksomhedens behov.

Vi har selv udviklet et lille tillægsmodul til hurtig import af regnskabsfilen fra Danløn.

Med få klik kan du eksportere alle dine leverandørbetalinger og importere dem i din netbank.

Opret forbindelse til Pleo og overfør nemt alle dine posteringer til Odoo.

Send e-fakturaer til fx offentlige instanser direkte fra Odoo.

Kunne du tænke dig at høre mere om Odoo?

Vi tilbyder en uforpligtende demo af systemet og samtale omkring mulighederne for din virksomhed!