Hurtig support, 
når du har brug for det


Uanset om du har brug for teknisk assistance, vejledning til systembrug, eller hurtige svar på dine spørgsmål, er vi her for at hjælpe. Vores mål er at sikre, at dit Odoo ERP system altid fungerer optimalt, så din forretning kan fortsætte uden afbrydelser.


Chat med os

Brug vores live chat for øjeblikkelig hjælp. Vi sidder klar man-tors. kl. 8-16 og fre. kl. 8-15.

Klik på chatten i højre hjørne -->


Ring til os

Vi er tilgængelige ved supportlinjen man-tors. kl. 8-16 og fre. kl. 8-15.

Ring på +45 71 96 10 25 -->


Skriv til os

Send os gerne en besked. Vi bestræber os på at svare alle henvendelser inden for 48 timer.

Indsend supportopgave -->


Tilgå kundeportal

Opret og følg sager selv i vores kundeportal. Kontakt os, hvis du mangler login.

Log ind her-->

I tilfælde af akut hjælp uden for åbningstiderne kontakt Odoo support på tlf. nr. +32 2 616 8002.

Indsend en support opgave

 TIP: Jo mere information du giver os, desto hurtigere kan vi løse dit problem. 
Vedhæft gerne skærmbilleder eller videooptagelse af din skærm, så vi bedre kan forstå, hvad problemet er.


Ofte stillede Odoo spørgsmål

Find hurtige løsninger og forklaringer på almindelige problemer, som mange Odoo brugere støder på.

Der er opstået en fejl hos hostingcentret, og serveren skal genstartes. Kontakt os og så får vi løst fejlen hurtigst muligt - det tager som regel kun få minutter.

Det er som regel et browserproblem. Prøv at rydde browserdata. I Chrome gør du det ved at klikke på de tre lodrette prikker øverst i højre hjørne i browseren, klikke på “Flere værktøjer” og derefter “Slet browserdata”. Vælg “seneste døgn” eller “seneste uge” og klik på “Ryd browserdata”. Derefter burde Odoo fungere igen. Virker Odoo fortsat ikke så kontakt os.

Prøv at trykke på F5, så genopfriskes browseren. Hjælper dette ikke kan du prøve at rydde browserdata. I Chrome gør du det ved at klikke på de tre lodrette prikker øverst i højre hjørne i browseren, klikke på “Flere værktøjer” og derefter “Slet browserdata”. Vælg “seneste døgn” eller “seneste uge” og klik på “Ryd browserdata”. Derefter burde Odoo fungere igen. Virker Odoo fortsat ikke så kontakt os.

Afhængigt af hvilken opgave du har bedt Odoo udføre, kan indlæsningstiden godt være lang. Dette gælder især, når der skal indlæses store mængder data - fx. lagertal. I disse tilfælde skal man være tålmodig. Skulle Odoo alligevel stå og indlæse i alt for lang tid (især ved små opgaver), så er der formentlig opstået en fejl på serveren, og en genstart af serveren er derfor nødvendig hos hostingcentret. Kontakt os - så skal vi nok få det løst hurtigst muligt. Det tager som oftest blot et par minutter.