Hent med få klik dine Pleo udgifter over i Odoos regnskabsprogram
Anvender du Pleo til at holde styr på medarbejdernes udgifter, og er bogholderiet træt af besværet med eksport/import via Excel ark? Så har vi løsningen!
Integrer Pleo med Odoo
Vi har i FlexERP lavet en integration mellem Pleo og Odoo. Med få klik kan du hente alle dine medarbejderes udgifter over i Odoo. Her oprettes udgifterne enkeltvis som leverandørfakturaer i kladde, og efter en hurtig kontrol kan de bogføres og udlignes.
Så bliver det ikke meget nemmere!
Sådan fungerer integrationen
Du har opsat din Pleo konto med kategorier, hvorpå dine relevante konti fra kontoplanen i Odoo er angivet. Dine medarbejdere benytter sig af Pleo på helt samme vis, som de plejer.
I Odoo er der tilføjet et menupunkt i Regnskab til import af udgifter fra Pleo. Klik på menupunktet, bekræft og genopfrisk siden. Pleo udgifterne ligger nu som leverandørfakturakladder med kategoriens konto, kontoens momskode, beløb og et vedhæftet bilag. Du skal blot lave en hurtig kontrol og bogføre.
Så enkelt kan det klares at overføre udgifter fra Pleo til Odoo.
Simpel opsætning
Opstart er enkel og ligetil. Opret blot en konto på Pleo, og kopier/indsæt API-nøglerne til Odoo. Vi står selvfølgelig klar til at assistere med API-nøgle opsætningen, hvis der er behov for det.
Om Pleo
Pleo Financial Services A/S er en udgiftshåndteringsplatform, som tilbyder smarte virksomhedskort og automatiserer finansielle processer for at give medarbejdere frihed og finansteams kontrol. Pleo betjener over 30.000 virksomheder i 16 europæiske lande og har et globalt team på over 1000 medarbejdere fra mere end 55 nationaliteter. Deres vækst er drevet af en mission om at gøre arbejdspladser mere værdifulde og effektivisere udgiftshåndtering.
Ønsker du at få denne integration implementeret?
Udfyld dine kontaktinformationer nedenfor for at booke en uforpligtende samtale om, hvordan vi kan implementere Pleo-integrationen hos dig.