Guide til at synkronisere kalender med Gmail: 1. Download og åben kalender modulet
2. Log ind på din Google konto, hent dit Gmail API og indsæt det under menuen Generel Opsætning
3. I din Odoo kalender kan du nu i højre side af skærmen klikke på knappen: "Synkroniser med Google"
Du kan nu oprette begivenheder/møder igennem både din Gmail og Odoo kalender, som vil blive synkroniseret. Derudover kan du dele din kalender med dine kolleger og oprette fælles møder og begivenheder. I odoo kan du gøre dette direkte fra kalenderen, eller du kan oprette en aktivitet, type møde, fra et hvilket som helst dokument i Odoo.
Dette vil både spare dig tid og samtidig give dig et bedre overblik! Det er tilsvarende muligt at lave synkronisering med Outlook kalender. Du kan læse Odoos officielle dokumentation på opsætningen her.
Vil du være den første til at modtage vores nyeste Odoo-opdateringer, tips og indsigter? Tilmeld dig vores nyhedsbrev, og få eksklusiv adgang til viden, der kan hjælpe dig med at optimere din forretning.
Du kan altid let afmelde dig med et enkelt klik.
Synkronisér nemt din Gmail og Odoo