Fra Odoo version 12 og frem er modulet Documents tilgængeligt. Med Documents får du mulighed for at samle alle virksomhedens dokumenter i Odoo, så de ikke længere skal opbevares eksternt.

Der er rig mulighed for at organisere dokumenterne ved hjælp af:
Tags
Mapper
Filtre
Arkivering
Adgangsrettigheder

Som noget helt særligt er det også muligt at anmode kontakter om bilag direkte fra modulet. Du sender blot en anmodning pr. mail, hvorved en kladde oprettes og en automatisk handling omkring opfølgning tildeles dokumentejeren.


Den velkendte chatter i Odoo er selvfølgelig også tilgængelig i Documents. På den måde kan du kommunikere både internt og eksternt samt oprette aktiviteter og vedhæftninger direkte fra dokumentet.

Odoo har lavet en kort video, hvor de på engelsk giver en grundigere præsentation af funktionaliteterne i modulet Documents.
Documents er integreret med resten af Odoo, så du kan nemt oprette opgaver, leverandørfakturaer eller underskriftanmodninger fra dokumenter.
Prisen for modulet Documents er €16/måned.
Skal din virksomhed også have flyttet alle dokumenter til Odoo?
Vi hjælper jer igang!
Odoo Documents