Odoo 15 har nu været frigivet til opgraderinger i nogle måneder, og de første opgraderinger til versionen er også undervejs blandt vores kunder. Er du i tvivl, om I skal opgradere til version 15, følger her en kort præsentation af nogle af de nye og forbedrede funktioner. Vores klare anbefaling er dog, at databaser i version 12 og nedefter bør opgraderes til version 15, da Odoo altid kun yder support på de seneste tre versioner. Tillige anbefaler vi også, at version 13 opgraderes med henblik på at drage fordel af de nyere to versioners funktioner.
Version 15 byder på en lang række opdateringer, og for at få det fulde overblik, anbefaler vi, at du læser de officielle Release Notes. Dem finder du lige her:
Udvalgte nyheder i Odoo 15
Helpdesk
Automatisk lukning af inaktive sager. Det opsættes enkelt i indstillingerne for hvert Helpdesk Team.

Smartknap til at få vist alle kundens øvrige tickets direkte fra den ticket du har åben.

Expenses
Oprettes to nær identiske expenses, gør systemet automatisk opmærksom på, at du måske er ved at oprette den samme expense dobbelt.

Email Marketing
Anvend A/B Testing til at finde frem til den mest effektive forsendelse i din kampagne.

eCommerce
Sælg gavekort til brug i webshoppen.

Manufacturing
Angiv analysekonto på produktionsordrer og følg udgifterne i realtid.

Project
Tildel opgaver til flere medarbejdere på samme tid.

Burndown chart hvor du kan sammenholde tilbageværende arbejde og tid.

Discuss
Mulighed for at slette og redigere i loggede noter og chatbeskeder samt tilkendegivelse af reaktioner med emojis.

Ny genvejstast til hurtig åbning af chattråde vha. kommandoen Ctrl+K.

Alle disse nye funktioner - og MANGE flere - får du med Odoo 15.
Kontakt os endelig hvis du ønsker et uforpligtende tilbud på en opgradering af din virksomheds Odoo.
Odoo 15