Da Odoo i oktober afholdt den årlige konference Odoo Experience, hvor udviklere, partnere og brugere mødes omkring systemet, blev den nyeste version - Odoo 12 - præsenteret.
I Odoo 12 vil man både opleve forbedringer af eksisterende features samt helt nye og spændende funktioner. Af disse vil vi særligt fremhæve:
Modulet 'Dokumenter': Opret foldere, del og underskriv dokumenter, opdel pdf-filer og meget mere. Håndtér alle virksomhedens dokumenter i Odoo og tag et stort skridt på vejen mod at blive en papirløs virksomhed.
Aktiviteter: Forbedrede notifikationer, visning af møder, emailskabeloner, påmindelser og skematisk visning af dagens gøremål. Alt du skal bruge for at strukturere og effektivisere din arbejdsdag.
Email Markedsføring: Forbedrede statistikker, fletning af maillister og UTM tracking. Opret nemt og hurtigt emailkampagner og følg op på effekten af dem.
Hjemmeside: Multi-website, forbedrede SEO værktøjer, nye designblokke og bedre mulighed for brugertilpasning af standardtemaer. Odoo har alle værktøjerne til at designe et flot og funktionelt website.
Studio: Opret og redigér rapporter. Aldrig har det været nemmere at lave rapporttilpasninger i Odoo.
Du kan læse meget mere om de nye og forbedrede funktioner i Odoo 12 i de officielle udgivelsesnoter her.
I FlexERP er vi naturligvis i fuld gang med at teste Odoo 12, og vi har allerede sendt de første databaser ned til opgradering. Vi forventer derfor at opstarte de første kunder på Odoo i løbet af ganske kort tid.