Odoo Caféen – Budgettering med Odoo 18 + best practice i bogføring
Gratis live-webinar · Fra budget til bogføring: Nyt & nyttigt i Odoo
Har du brug for bedre styring af budgettet – uden Excel? Og vil du have konkrete bogføringsråd, du kan bruge med det samme?
Så er dette 45-minutters webinar noget for dig.
Odoo 18 introducerer en helt ny måde at arbejde med budgettering. Og som ekstra bonus deler vi best practice i bogføring – noget alle Odoo-brugere kan bruge.
På 45 minutter får du:
Præsentation af den nye budgetforvaltning i Odoo 18
Best practice i bogføring – gode råd til alle versioner
Mulighed for at stille spørgsmål undervejs om budgetforvaltning og bogføring i praksis
Hvem er det for?
Webinaret er for dig, der allerede bruger Odoo - og gerne vil bruge det endnu smartere. Uanset om du er CFO, økonomichef, controller, regnskabsansvarlig eller Odoo superbruger, får du konkret værdi med hjem.
👉 Hvis du endnu ikke arbejder med Odoo, men er nysgerrig på systemet og gerne vil have et indblik i, hvordan det kan gøre hverdagen lettere, er du selvfølgelig også meget velkommen.
Praktisk info:
📅 Dato: 4. september 2025
🕒 Tidspunkt: Kl. 14:00
⏱️ Varighed: 45 minutter
💻 Format: Online webinar (du får tilsendt link kort tid inden webinaret starter)
💸 Pris: Gratis
Oplægsholdere til webinaret
Alex Lyngsøe
CEO & Odoo ERP senior konsulent
+16 års erfaring med at implementere Odoo for ambitiøse danske virksomheder
Gitte Haugaard
Regnskabs- og ERP konsulent
+17 års erfaring i at omdanne komplekse regnskabsdata til konkret forretningsindsigt for selvstændige og SMV'er
Om Odoo Caféen
Odoo Caféen er vores nye webinarformat, hvor vi dykker ned i ét emne ad gangen – med fokus på at hjælpe dig til at få mere ud af din Odoo løsning. Vi holder det let, konkret og brugbart. Du behøver ikke være teknisk for at få værdi.