Få GRATIS hjemmeside og webshop på under en time med Odoo - NY DATO !

Der er lukket for registreringer

GRATIS WEBINAR OM WEBSHOP I ODOO

Webinaret præsenteres af Alex Lyngsøe og Jannik Gajan, og afholdes i samarbejde med Udvikling Vejen v. Dir. Ulrik Kragh

Odoo • Image and Text
Dato & tid
tirsdag
9. juni 2020
08.00 09.00 Europe/Copenhagen
Arrangør

FlexERP ApS

+45 71961025
DEL

Find ud af, hvad folk ser og siger om dette arrangement, og deltag i samtalen.

Agenda

Nedenstående punkter gennemgåes på kurset. Rækkefølgen er ikke endeligt gældende, og kan tilpasses af kursuslederen efter behov.

1. Velkomst

2. Odoo's bogføringsstruktur.

3. Odoo's Menustruktur

4. Opsætning af Regnskabsapp'en --> overblik.

5. Momshåndtering

6. Regnskabsmæssig sammenhæng til andre Odoo apps --> overblik

7. Case-baseret gennemgang.
Her vil vi med udgangspunkt i en normal dansk virksomhed gennemgå relevante forretningsgange, hvor Odoo regnskabsmodulet involveres. Kursisten vil undervejs få mulighed for selv at afprøve nogle af funktionerne i vores demo-miljø. Se evt. yderligere nedenfor.

8. Regnskabsanalyse og rapportering

9. Flere muligheder med Odoo regnskab --> overblik

Det praktiske

Hvornår afholdes kurset?
17. januar 2022 fra kl. 10.00 til 15.00

Hvor afholdes kurset?

Kurset afholdes hos FlexERP ApS,  i mødelokalet i VCube, Ådalen 7C, 6600 Vejen.

Hvad koster det at deltage?

Prisen for kurset er 2995,- ekskl. moms per deltager. Prisen inkluderer forplejning i form af drikkevarer samt en sandwich.


Hvad skal medbringes  ?

Hver kursist skal medbringe en bærbar computer, macbook, chromebook el. lign. med wifi samt webbrowser installeret. Det er dog muligt at låne hos os i begrænset omfang - kontakt os da venligst ved tilmeldingen.



Forretningsgange til belysning under kurset:

En stor del af undervisningen vil følge en tænkt business-case med udgangspunkt i nedenstående forretningsgange:

1. Oprettelse og bekræftelse af salgsordre med både varer og service varer til fastpris samt timepris (begrænset)

2. Bestilling af varer (begrænset)

3. Modtagelse af varer på lageret (begrænset)

4. Registrering af timer og udførelse af opgave (begrænset)

5. Forsendelse af varer til kunden (begrænset)

6. Modtagelse af købsfaktura + match med indkøb

7. Modtagelse og bogføring af expense (kan evt. undlades og blot føres som punkt 8)

8. Modtagelse, OCR, bogføring af omkostningsbilag

9. Dannelse af Salgsfaktura

10. Betaling af købsfakturaer

11. Bankudligning i.h.t. ovenstående + nogle løse bankposteringer, f.eks. gebyrer el. lign.

12. Periodisering af bilag

13. Kontrol og rettelse af bilag/posteringer 

Note: "begrænset" = vi sætter kun fokus på den regnskabsmæssige funktion relateret til emnet.