Underskriv og modtag underskrifter online

- og tag et stort skridt mod at blive en papirløs virksomhed

Med Odoo Sign får du et unikt redskab til håndtering af underskrifter på vigtige dokumenter. Smid mapperne på reolen ud og håndtér i stedet det hele i Odoo. Du uploader ganske enkelt dine dokumenter til Odoo, og herfra sender du dem efterfølgende til de personer, der skal underskrive. Selve underskriften laves elektronisk, og dokumenterne returneres automatisk til din Odoo. Du slipper altså for at skulle håndtere fysiske dokumenter, samtidig med at du beskytter eventuelle personfølsomme oplysninger bedre ved at sende dem krypteret og dermed ikke have fysiske eksemplarer liggende på kontoret.

Sådan virker det

Upload dokumentet til underskrivning til Odoo.

Odoo CMS - et stort billede

Indsæt de felter, som modtageren skal udfylde. Her er det dato og underskrift.

Odoo CMS - et stort billede

Send en anmodning om en underskrift. Du kan sende en kopi til andre samt tilføje en besked.

Odoo CMS - et stort billede

Underskriveren klikker på det tilsendte link og følger derefter den vejledende pil i venstre side.


Odoo CMS - et stort billede

Man vælger selv, om underskriften skal autoudfyldes eller om man selv vil tegne den.

Når dokumentet er udfyldt og underskrevet sendes det tilbage til Odoo, hvor det derefter ligger underskrevet. Brugeren, der sendte dokumentet ud fra Odoo, modtager desuden en notifikation om, at dokumentet er underskrevet.

Odoo CMS - et stort billede

Dette kan du også

  • Indsætte flere underskrivere på samme dokument

  • Oprette nye felter som skal udfyldes

  • Opsætte underskriftsparter

  • Følge hvor langt dokumentet er i underskriftsprocessen

Ønsker du at tage endnu et skridt mod at blive en papirløs virksomhed?

Vi svarer på dine spørgsmål og klarer installationen!