Approvals i Odoo

Systematiseret godkendelse af dokumenter i virksomheden

Med modulet Approvals kan du løbende samle alle dokumenter, som kræver en godkendelse - fx fra en leder. Modulet er til trods for sin umiddelbare enkelthed enormt værdiskabende, fordi det kan centralisere korrespondancer i Odoo, hvilket er organiserende og tidsbesparende.

Du opsætter de relevante godkendelsestyper; det kunne for eksempel være indkøbsordrer, kontrakter, billeje eller forretningsrejser. For hver type har du mulighed for at angive, om de forskellige standardfelter skal anvendes, og om de skal være obligatoriske eller valgfrie. Derudover angiver du også, hvem der kan godkende den givne type - der kan sagtens være flere godkendere på én type, og du vælger selv, om det er nok, at én ud af flere mulige godkender. Endeligt kan du vedhæfte dokumenter, som skal godkendes.

Odoo • A picture with a caption

De mulige godkendere modtager en notifikation, når der ligger noget til godkendelse. På den måde holdes alt samlet i Odoo, og arbejdsgangen omkring godkendelser bliver både ensformig og simpel.

Ønsker du at brede Approvals modulet ud, så du fx fast kan tilknytte en godkendelse til indkøbsordrer, kan dette hurtigt og nemt opnås ved hjælp af Studio, som tillader brugervenlige særtilpasninger af Odoo.

Du kan se en kort gennemgang af Approvals fra et Odoo webinar her:

 
 

Modulet Approvals koster €8/md.

Skal Odoo Approvals skabe værdi i din virksomhed?

Vi hjælper dig igang!