Hvert trin udføres med enkelte klik, og udgiften sendes nemt rundt internt.
Medarbejderen har to muligheder for at indberette. Enten logger vedkommende ind i Odoo og opretter en udgiftsblanket direkte i systemet, eller også opsættes der en email, hvortil kvitteringer og info sendes til. Uanset hvilken metode man foretrækker, vedhæftes kvitteringen, så hele processen forløber elektronisk. Kvitteringer i papirformat er intet problem. Medarbejderen tager blot et billede af dem, hvorefter de hurtigt kan vedhæftes.
Modulet fungerer ligeledes til indsendelse af kvitteringer på udgifter, der er betalt af virksomheden - det kunne fx være hvis en medarbejder har et benzinkort eller betalingskort, som er udstedt af virksomheden.
Der kan desuden oprettes standardvarer til anvendelse ved hyppige tilbagevendende udgifter. Dette gør indberetningen endnu nemmere for alle parter.
Sådan kommer du i gang
Modulet Udgifter er selvfølgelig en del af den samlede Odoo pakke, og der er ikke ekstra udgifter forbundet med at tage modulet i brug. Ønsker du at komme i gang med at anvende Udgifter i Odoo så kontakt os - så hjælper vi dig hurtigt i gang.