Tilføj tags

Administrér dokumenter

Fra email til Odoo

Fra ansøger til medarbejder

Opsæt ansøg-ningsfaser

Se ansøg-ningskilden


 

Med modulet Rekruttering kan hele ansættelsesprocessen administreres i Odoo - fra oprettelse af stilling til oprettelse af en ny medarbejder. Med Rekruttering kan du blandt andet:

  • Oprette og administrere nye stillinger

  • Oprette en emailadresse til hver ny stilling, så alle ansøgninger m.m. automatisk føjes til den pågældende stilling

  • Holde styr på ansøgninger, CV'er og øvrige dokumenter

  • Opsætte faser i ansættelsesprocessen, så du hele tiden har det fulde overblik

  • Spore kilden til ansøgningen og dermed holde styr på hvilke platforme til jobopslag, der fungerer bedst for din virksomhed

  • Hurtigt omdanne en ansøger til medarbejder, uden du skal taste alle oplysninger igen

Opret ledige stillinger og få alt indkommende materiale sorteret derefter.

odoo rekruttering ansøgning
odoo rekruttering stilling ansøgning

Hold styr på alle ansøgere, og tilføj løbende flere informationer eller dokumenter. Når en ansøger ansættes, trykker man blot 'Opret medarbejder', hvorefter oplysningerne fra ansøgningen automatisk føres over i medarbejderkatoteket.

odoo rekruttering ansøgning
odoo medarbejder rekruttering ansøgning

Opret ansættelsesprocessens faser, så du har et visuelt overblik over, hvor langt du er med de forskellige ansættelser. 

odoo rekruttering faser ansøgning

Sådan kommer du i gang

Hvis din virksomhed allerede anvender Odoo, så kontakt os endelig for hjælp til igangsætning - modulet Rekruttering er selvfølgelig en del af din Odoo pakke.