Tilføj tags
Administrér dokumenter
Fra email til Odoo
Fra ansøger til medarbejder
Opsæt ansøg-ningsfaser
Se ansøg-ningskilden
Med modulet Rekruttering kan hele ansættelsesprocessen administreres i Odoo - fra oprettelse af stilling til oprettelse af en ny medarbejder. Med Rekruttering kan du blandt andet:
Oprette og administrere nye stillinger
Oprette en emailadresse til hver ny stilling, så alle ansøgninger m.m. automatisk føjes til den pågældende stilling
Holde styr på ansøgninger, CV'er og øvrige dokumenter
Opsætte faser i ansættelsesprocessen, så du hele tiden har det fulde overblik
Spore kilden til ansøgningen og dermed holde styr på hvilke platforme til jobopslag, der fungerer bedst for din virksomhed
Hurtigt omdanne en ansøger til medarbejder, uden du skal taste alle oplysninger igen
Opret ledige stillinger og få alt indkommende materiale sorteret derefter.
Hold styr på alle ansøgere, og tilføj løbende flere informationer eller dokumenter. Når en ansøger ansættes, trykker man blot 'Opret medarbejder', hvorefter oplysningerne fra ansøgningen automatisk føres over i medarbejderkatoteket.
Opret ansættelsesprocessens faser, så du har et visuelt overblik over, hvor langt du er med de forskellige ansættelser.
Sådan kommer du i gang
Hvis din virksomhed allerede anvender Odoo, så kontakt os endelig for hjælp til igangsætning - modulet Rekruttering er selvfølgelig en del af din Odoo pakke.