Brugervenligt

Fuld integration

Ubegrænset antal varer

Tilslutning af hardware

Tilpasseligt

Billigt


Odoo kassesystem restaurant cafe
Odoo kassesystem butik detailhandlen

Med Odoo Point of Sale får du et komplet kassesystem med alle de funktioner, du skal bruge for at opretholde en effektiv og problemfri salgsproces uanset om din virksomhed beskæftiger sig med detailhandel eller restauration. Systemet er opbygget intuitivt, hvilket understøttes af en enkel grafisk flade, og det er derfor nemt at gå til for alle medarbejdere. Udvalgte funktioner i Odoos kassesystem er:


      • Kasse med letanvendelig brugerflade

      • Fuld integration med resten af dit Odoo system

      • Oprettelse af varer til salg

      • Tilslutning til alt nødvendigt hardware (fx pengekasse, bonprinter, ordreprinter og stregkodescanner)

      • Fuldt funktionelt i offline mode (kun igangsætning kræver, at man er online)

      • Mulighed for lagerstyring

      • Uendelige tilpasningsmuligheder



      Odoo kassesystem point of sale
      Brugerflade med tastetur og vareoverblik 


                            Særligt for restaurationer:

                            Odoo Point of Sale er særdeles velegnet til restaurationsbranchen, da der er udviklet et særligt tillægsmodul til ovenstående med alle de nødvendige funktioner til restaurationer. Disse inkluderer blandt andet: 


                            • Opsætning af bordplaner - også flere bordplaner i samme restaurant

                            • Mobil ordremodtagelse med tablets/smartphones

                            • Ordreprinter i køkkenet

                            • Opdeling af regninger

                            Odoo kassesystem bordoversigt
                            Odoo kassesystem point of sale bord
                             

                            Mulighed for flere bordopsætninger i samme restaurant

                             

                            Sådan virker det

                            I videoerne nedenfor kan du se forskellige funktioner i Odoos kassesystem

                             
                             

                            Bordopsætning

                            Lav en oversigt over bordene i din restaurant, så du på nem vis har det fulde overblik over hele restauranten - både udenfor og indenfor. 

                             
                             

                            Varekategorier

                            Opdel alle dine varer i overordnede kategorier, så du hurtigt kan finde den vare, du vil sælge.

                             
                             

                            Opdeling af regning

                            Skal dine gæster deles om regningen, så opdeles den nemt i Odoo.

                             
                             

                            Ekspedition

                            En enkel og intuitiv brugerflade gør ekspeditionerne overskuelige og hurtige at gennemføre.

                            Analysér dit salg

                            Inkluderet i kassesystemet er en letanvendelig rapportfunktion, hvor du selv kan sammensætte og analysere tal fra dit salg. Du kan fx lave en ordreanalyse, hvor du overskueliggør, om virksomheden i særlige perioder sælger mere eller mindre af en given vare. Du kan desuden anskue tallene ud fra forskellige udgangspunkter, som du selv vælger.

                            Odoo CMS - et stort billede

                            Derfor skal du vælge Odoo Point of Sale

                            Foruden brugervenlighed er Odoo Point of Sales’ helt store styrke, at modulet er integreret i et komplet system, hvor man fx kan bogføre dagens tal direkte i regnskabsmodulet. Det er tidsbesparende, effektivt og minimerer risikoen for at lave fejl. I langt de fleste andre kassesystemer på markedet skal du foruden kassesystemet også betale et månedligt abonnement for at opnå integration med et eksternt regnskabsprogram. I Odoo er det hele samlet et sted.  


                            Odoo kassesystem regnskab bogføring

                            Fuldt integreret med regnskabsmodulet - dagens omsætning bogføres med få klik

                            Kassesystemet er i sig selv yderst konkurrencedygtigt på prisen, men den største økonomiske gevinst ved at anvende Odoo er, at du ikke behøver at have et separat IT system til virksomhedens øvrige drift - og det hele er tilmed inkluderet i den pris du betaler for kassesystemet. Odoo er et komplet ERP system, hvor hele virksomhedens drift kan samles uden at gå på kompromis med funktioner, og du slipper tilmed for de dyre lincenser, der normalt er forbundet med ERP systemer. Det betyder også, at du i tilfælde af behov for support ikke skal henvende dig til forskellige udbydere hver gang - vi kan i FlexERP hjælpe dig uanset om det drejer sig om kassesystemet, regnskabet, hjemmesiden eller noget helt fjerde. Endeligt er systemet open source, hvilket vil sige, at det kan tilpasses efter behov, hvor andre systemer er en 'alt eller intet'-løsning.

                            Dette får du også med Odoo:

                            • Et komplet og modulopbygget IT system som dækker alle behov i en moderne virksomhed lige fra regnskab til udsendelse af nyhedsbreve

                            • Et system der kan tilpasses efter lige netop din virksomheds behov

                            • Hjemmeside

                            • CRM system

                            • Webshop

                            Læs mere om Odoo her

                            Odoo moduler
                            Alle grundmodulerne i Odoo er med i prisen 
                            Priseksempel på opstart med kassesystem i Odoo

                            Nedenstående er et eksempel på opstart med Odoos Point of Sale. Det er ikke en fast pris, og har man fx ikke brug for særlig meget hjælp til opsætning, uddannelse og support, er prisen naturligvis lavere. Derudover er prisen et udtryk for en engangsudgift - fremadrettet betaler man kun for brugerabonnementet og evt. support.

                                                                           

                            Etablering af database og grundopsætning af Odoo*
                            kr. 3.000 
                            Igangsætningsbesøg (opsætning af hardware + oplæring i brug af systemet)
                            kr. 4.000
                            Ad hoc mail/telefon support 1. måned (afregnes efter forbrug)
                            kr. 1.000
                            Hardware **  (kasse,printer,skærm)
                            kr. 4.500
                            I alt, engangsudgift  ekskl. moms
                            kr. 12.500 
                            Månedsabonnement pr. bruger.
                            kr.  190
                              Odoo kassesystem brugerflade

                            * Grundopsætning af Odoo: her tilpasser vi Odoo systemet så det passer til din virksomheds overordnede behov.
                            ** Hardware eksempel: består af en pengekasse, en bon-printer, 10 bon-ruller, en "pos-box" som forbinder kasse/printer til netværket, samt en 10" standard tablet.

                            Læs mere om vores priser her


                            Det er værd at bemærke, at Odoo er et billigt kassesystem, selv hvis man ser bort fra hele den medfølgende Odoo pakke. Det vil sige, at hvis man som virksomhed får fuld valuta ved et skift til Odoo uanset om det er komplet eller delvist. Man kan sagtens starte ud med kassesystemet for først senere at implementere de øvrige funktioner. Der er dog både en væsentlig økonomisk samt administrativ gevinst ved et komplet skifte - jo mere der flyttes over i Odoo, jo billigere og nemmere bliver den daglige drift. 

                            Derudover er der allerede udviklet 300+ tillægsmoduler til kassesystemet - de spænder over alt fra ændring af layout på kvittering til hele kundeprogrammer. Mange af tillægsmodulerne er gratis, og andre skal man betale et engangsbeløb for, som den pågældende udvikler selv fastsætter. Tilkøb af tilpasninger ændrer altså ikke den månedlige pris - månedsabonnementet pr. bruger forbliver det samme uanset hvor mange tilpasninger man laver.

                            Ekstra funktioner i Enterprise

                            Loyalitetsprogram:

                            • Optjening af point

                            • Rabatkuponer

                            • Belønninger

                            • Opsætning af forskellige regler for optjening af point

                            Sådan kommer du igang med Odoo Point of Sale

                            Odoo CMS- Eksempel på flydende billede

                            Anvender du allerede Odoo i din virksomhed? Så er modulet Point of Sale inkluderet i din Odoo pakke. Kontakt os - så hjælper vi dig igang.

                            Ønsker du at høre mere om hvordan Odoo kan gøre en forskel i din virksomhed, så kontakt os for en uforpligtende og uddybende samtale.