Brugervenligt
Fuld integration
Ubegrænset antal varer
Tilslutning af hardware
Tilpasseligt
Billigt
Særligt for restaurationer:
Odoo Point of Sale er særdeles velegnet til restaurationsbranchen, da der er udviklet et særligt tillægsmodul til ovenstående med alle de nødvendige funktioner til restaurationer. Disse inkluderer blandt andet:
-
Opsætning af bordplaner - også flere bordplaner i samme restaurant
-
Mobil ordremodtagelse med tablets/smartphones
-
Ordreprinter i køkkenet
-
Opdeling af regninger
Mulighed for flere bordopsætninger i samme restaurant
Sådan virker det
I videoerne nedenfor kan du se forskellige funktioner i Odoos kassesystem
Bordopsætning
Lav en oversigt over bordene i din restaurant, så du på nem vis har det fulde overblik over hele restauranten - både udenfor og indenfor.
Varekategorier
Opdel alle dine varer i overordnede kategorier, så du hurtigt kan finde den vare, du vil sælge.
Opdeling af regning
Skal dine gæster deles om regningen, så opdeles den nemt i Odoo.
Ekspedition
En enkel og intuitiv brugerflade gør ekspeditionerne overskuelige og hurtige at gennemføre.
Analysér dit salg
Inkluderet i kassesystemet er en letanvendelig rapportfunktion, hvor du selv kan sammensætte og analysere tal fra dit salg. Du kan fx lave en ordreanalyse, hvor du overskueliggør, om virksomheden i særlige perioder sælger mere eller mindre af en given vare. Du kan desuden anskue tallene ud fra forskellige udgangspunkter, som du selv vælger.
Derfor skal du vælge Odoo Point of Sale
Foruden brugervenlighed er Odoo Point of Sales’ helt store styrke, at modulet er integreret i et komplet system, hvor man fx kan bogføre dagens tal direkte i regnskabsmodulet. Det er tidsbesparende, effektivt og minimerer risikoen for at lave fejl. I langt de fleste andre kassesystemer på markedet skal du foruden kassesystemet også betale et månedligt abonnement for at opnå integration med et eksternt regnskabsprogram. I Odoo er det hele samlet et sted.
Fuldt integreret med regnskabsmodulet - dagens omsætning bogføres med få klik
Kassesystemet er i sig selv yderst konkurrencedygtigt på prisen, men den største økonomiske gevinst ved at anvende Odoo er, at du ikke behøver at have et separat IT system til virksomhedens øvrige drift - og det hele er tilmed inkluderet i den pris du betaler for kassesystemet. Odoo er et komplet ERP system, hvor hele virksomhedens drift kan samles uden at gå på kompromis med funktioner, og du slipper tilmed for de dyre lincenser, der normalt er forbundet med ERP systemer. Det betyder også, at du i tilfælde af behov for support ikke skal henvende dig til forskellige udbydere hver gang - vi kan i FlexERP hjælpe dig uanset om det drejer sig om kassesystemet, regnskabet, hjemmesiden eller noget helt fjerde. Endeligt er systemet open source, hvilket vil sige, at det kan tilpasses efter behov, hvor andre systemer er en 'alt eller intet'-løsning.
Dette får du også med Odoo:
-
Et komplet og modulopbygget IT system som dækker alle behov i en moderne virksomhed lige fra regnskab til udsendelse af nyhedsbreve
-
Et system der kan tilpasses efter lige netop din virksomheds behov
-
Hjemmeside
-
CRM system
-
Webshop
Læs mere om Odoo her
Nedenstående er et eksempel på opstart med Odoos Point of Sale. Det er ikke en fast pris, og har man fx ikke brug for særlig meget hjælp til opsætning, uddannelse og support, er prisen naturligvis lavere. Derudover er prisen et udtryk for en engangsudgift - fremadrettet betaler man kun for brugerabonnementet og evt. support.
Etablering af database og grundopsætning af Odoo* |
kr. 3.000 |
Igangsætningsbesøg (opsætning af hardware + oplæring i brug af systemet) |
kr. 4.000 |
Ad hoc mail/telefon support 1. måned (afregnes efter forbrug) |
kr. 1.000 |
Hardware ** (kasse,printer,skærm) |
kr. 4.500 |
I alt, engangsudgift
ekskl. moms
|
kr. 12.500 |
Månedsabonnement pr. bruger. |
kr. 190 |
Det er værd at bemærke, at Odoo er et billigt kassesystem, selv hvis man ser bort fra hele den medfølgende Odoo pakke. Det vil sige, at hvis man som virksomhed får fuld valuta ved et skift til Odoo uanset om det er komplet eller delvist. Man kan sagtens starte ud med kassesystemet for først senere at implementere de øvrige funktioner. Der er dog både en væsentlig økonomisk samt administrativ gevinst ved et komplet skifte - jo mere der flyttes over i Odoo, jo billigere og nemmere bliver den daglige drift.
Derudover er der allerede udviklet 300+ tillægsmoduler til kassesystemet - de spænder over alt fra ændring af layout på kvittering til hele kundeprogrammer. Mange af tillægsmodulerne er gratis, og andre skal man betale et engangsbeløb for, som den pågældende udvikler selv fastsætter. Tilkøb af tilpasninger ændrer altså ikke den månedlige pris - månedsabonnementet pr. bruger forbliver det samme uanset hvor mange tilpasninger man laver.
Ekstra funktioner i Enterprise
Loyalitetsprogram:
-
Optjening af point
-
Rabatkuponer
-
Belønninger
-
Opsætning af forskellige regler for optjening af point
Sådan kommer du igang med Odoo Point of Sale
Anvender du allerede Odoo i din virksomhed? Så er modulet Point of Sale inkluderet i din Odoo pakke. Kontakt os - så hjælper vi dig igang.
Ønsker du at høre mere om hvordan Odoo kan gøre en forskel i din virksomhed, så kontakt os for en uforpligtende og uddybende samtale.