Select a product

This is the first step.

Let your customers follow and understand your process.

Add to cart

This is the second step.

Click on the icon to adapt it to your purpose.

Sign in

This is the third step.

Duplicate blocks to add more steps.

Pay

This is the fourth step.

Select and delete blocks to remove some steps.

Open Source

Odoo er open source, hvilket vil sige at kildekoden er frit tilgængelig. Derfor kan man tilpasse systemet alt det man ønsker og få et IT system, der komplimenterer virksomhedens arbejdsgange 100 %.

Webbaseret

Odoo er webbaseret, og derfor kan systemet tilgås fra alle platforme. Det eneste der kræves, er en internetforbindelse. På den måde kan du altid tilgå virksomhedens data, når du har behov for det.

Versioner

Odoo findes både i en Community og en Enterprise version. Det betyder, at der både findes en stardardudgave af Odoo, som er tiltænkt mindre virksomheder og en udgave til store eller mere komplekse virksomheder. 

Alt i ét system

Odoo er et moderne ERP system, der dækker ALLE virksomhedens behov - alt lige fra regnskab og projektstyring til hjemmeside og nyhedsbreve. Alt er integreret, og dobbeltarbejde elimineres fuldstændig.

Multi-sprog

Odoo kommer med 25 forskellige sprog og selvfølgelig også dansk. Brugere i samme virksomhed kan anvende forskellige sprog, hvorfor Odoo også er egnet til internationale virksomheder.

Support

I FlexERP yder vi alt den support din virksomhed har behov for i forbindelse med implementeringen og driften af Odoo, så der er altid mulighed for at få hjælp. I bruger os blot efter behov.

3 mio.

BRUGERE

35

APPS

4.800+

TILLÆGSAPPS

50.000

VIRKSOMHEDER

100+

LANDE

50+

SPROG

FREMTIDENS ERP SYSTEM

APP-BASERET

TILFØJ NYE APPS EFTER BEHOV OG BETAL KUN FOR DET DU SKAL BRUGE

SAML HELE VIRKSOMHEDEN I ÉT SYSTEM

FULD INTEGRATION MELLEM ALLE APPS

WEBBASERET

TILGÅ SYSTEMET OVERALT

RESPONSIVT

SYSTEMET KAN ANVENDES PÅ ALLE ENHEDER


STOR VÆRDI FOR PENGENE

KONKURRENCEDYGTIGE PRISER

KONSTANT UDVIKLING

SYSTEMET ER INNOVATIVT, OG DER TILFØJES HELE TIDEN NYE FUNKTIONER

INTUITIV BRUGERFLADE

DET ER NEMT AT FINDE RUNDT, OG DU BLIVER HURTIGT FORTROLIG MED ARBEJDSGANGEN

OPEN SOURCE

SYSTEMET KAN TILPASSES PRÆCIST TIL VIRKSOMHEDENS BEHOV

 
 

MØD ODOO 12

FORUDEN DE STÆRKE KERNEFUNKTIONER FÅR DU:

  • DOKUMENTHÅNDTERING

  • DRAG AND DROP VEDHÆFTNINGER

  • FLERE GENVEJSTASTER

  • NYE VISNINGSMULIGHEDER

  • FORBEDRET UDLIGNING

  • NY AKTIVITETSVISNING

  • LINKDELING

  • SIDESTILLET BILAGSVISNING I FAKTURAER

  • VÆRKTØJER TIL HURTIG RAPPORTOPSÆTNING


35 KERNEAPPLIKATIONER- EN APP TIL ETHVERT BEHOV

DU BETALER SELVFØLGELIG KUN FOR DE APPS, DU BRUGER

VÆLG ANTAL BRUGERE


VÆLG APPS


KØB LICENS


TILPAS SYSTEMET


Om Odoo

Odoo er et komplet og fleksibelt virksomhedssystem, som understøtter alle virksomhedens administrative processer fra salg over indkøb, lager, projekt, regnskab og personalehåndtering. Dertil kommer et komplet CMS-baseret hjemmesidesystem med fuld integration til de øvrige moduler. Her kan du opbygge din webshop med direkte integration til dit interne varekartotek, kundekartotek og regnskab. Har du en fysisk butik eller restaurant, indeholder Odoo også et komplet kassesystem (Point of Sale) med en letanvendelig brugerflade, som fungerer i forlængelse af det øvrige system. Altså: slut med kompliceret og dyr integration. Da Odoo er baseret på det internationale Open Source koncept, stille selve programmet frit til rådighed for alle. Vi kan yderligere tilbyde en dansk oversættelse, support og hosting af systemet.

1 eller 1.000 brugere? Når Odoo først er konfigureret til din virksomhed, kan der være præcis så mange brugere, som der er brug for. Behovet ved store virksomheder er måske mere avanceret, men det løses i systemet ved blot at aktivere/deaktivere de mere avancerede applikationer og menupunkter i systemet. På den måde kan systemet tilpasses dit behov og din virksomheds størrelse. Til trods for systemets kompleksitet og mange funktioner er det meget brugervenligt og enkelt at anvende, og alle virksomhedens medarbejdere har mulighed for hurtigt at blive fortrolige med arbejdsgangene i systemet uden forudgående kendskab.

Enterprise eller Community? Odoo findes både i en Enterprise og en Community version. Med begge versioner får du et godt Odoo produkt, men vi anbefaler bestemt at vælge Enterprise. Det gør vi først og fremmest, fordi Enterprise administreres og drives af Odoo selv. Dette betyder, at de tilbyder support, hosting, fejlrettelse etc. udført af de samme eksperter, som har udviklet systemet. Du er garanteret stabilitet, ekspertise og et topprofessionelt produkt, hvor du blot skal koncentrere dig om implementeringen i virksomheden - og her står vi klar til at hjælpe efter behov. Community er som udgangspunkt en billigere løsning, men her følger der ikke support, hosting eller fejlrettelser med, hvorfor man nemt kommer til at bruge tid på de praktiske foranstaltninger. Derudover er der en del af funktionerne i Odoo, som kun er udviklet som standard i Enterprise, så vores erfaring er, at man kommer til at ressourcer op udvikling og implementering af tilsvarende funktioner i Community. Du kan se en sammenligning af funktionerne i de to versioner her.

Odoo benyttes i dag af 3.700.000 brugere verden over. Derudover sidder der uafhængige udviklere over hele verden, som løbende udvikler nye tillægsapps, dokumentation, hjælpevideoer osv. til at understøtte brugen af systemet. Fra hovedkontoret i Belgien sørger man for koordinering af softwareudviklingen, og ikke mindst at den teknologiske motor i systemet er tidssvarende. Det er også her man kan vælge at tilkøbe "Odoo Publisher Warranty", som giver sikkerhed for opdateringer og fejlretninger.

Kontakt os gerne for en uforpligtende dialog om mulighederne med Odoo.

SE PRISER OG BESTIL ONLINE