Administrér ansatte
Administrér kontrakter
Integration til Timesedler
Integration til Ferie/Orlov
Integration til Rekruttering
Integration til Udgifter
Modulet Medarbejdere er et essentielt HR redskab, med hvilket du på let og overskuelig vis kan administrere alle forhold, der relaterer sig til virksomhedens ansatte. Du kan blandt andet:
-
Oprette medarbejdere
-
Oprette afdelinger
-
Oprette kontrakter
-
Administrere ferie og timesedler for hver medarbejder
-
Nemt og hurtigt slette personlige oplysninger på medarbejderne, så snart de ikke er relevante længere.
Opret virksomhedens afdelinger i Odoo, så medarbejderne kan administreres ud fra hvilken afdeling de tilhører. Dette er især en fordel i større virksomheder med mange medarbejdere.
Alle medarbejdere oprettes særskilt med alle relevante oplysninger. Alle felterne i medarbejderformularen er søgbare, så store grupper af medarbejdere kan sorteres ud fra mange forskellige kriterier og filtre.
Modulet er derudover integreret med modulet Udgifter, så medarbejderne kan registrere og få refunderet deres udlæg, og modulet Rekruttering, så en ansøger med få klik kan omdannes til en ny medarbejder, uden at de indtastede data skal indtastes igen.
Sådan kommer du i gang
Har du allerede Odoo, så er modulet Medarbejdere selvfølgelig en del af pakken. Kontakt os - så hjælper vi dig i gang.