Administrér ansatte

Administrér kontrakter

Integration til Timesedler

Integration til Ferie/Orlov

Integration til Rekruttering

Integration til Udgifter


Modulet Medarbejdere er et essentielt HR redskab, med hvilket du på let og overskuelig vis kan administrere alle forhold, der relaterer sig til virksomhedens ansatte. Du kan blandt andet: 

  • Oprette medarbejdere

  • Oprette afdelinger

  • Oprette kontrakter

  • Administrere ferie og timesedler for hver medarbejder

  • Nemt og hurtigt slette personlige oplysninger på medarbejderne, så snart de ikke er relevante længere.

Opret virksomhedens afdelinger i Odoo, så medarbejderne kan administreres ud fra hvilken afdeling de tilhører. Dette er især en fordel i større virksomheder med mange medarbejdere.

Odoo CMS - et stort billede

Alle medarbejdere oprettes særskilt med alle relevante oplysninger. Alle felterne i medarbejderformularen er søgbare, så store grupper af medarbejdere kan sorteres ud fra mange forskellige kriterier og filtre.

 odoo medarbejdere hr ansatte personale

Modulet er integreret med modulerne Timesedler og Ferie, og oplysningerne fra disse moduler kan tilgås fra den enkelte medarbejderformular.

odoo ansatte hr personale medarbejdere

Modulet er derudover integreret med modulet Udgifter, så medarbejderne kan registrere og få refunderet deres udlæg, og modulet Rekruttering, så en ansøger med få klik kan omdannes til en ny medarbejder, uden at de indtastede data skal indtastes igen. 

Sådan kommer du i gang

Odoo CMS- Eksempel på flydende billede

Har du allerede Odoo, så er modulet Medarbejdere selvfølgelig en del af pakken. Kontakt os - så hjælper vi dig i gang.