Ledig Stilling hos FlexERP ApS

Odoo ERP- & Regnskabskonsulent

Stillingsannonce: Odoo ERP- & Regnskabskonsulent 

FlexERP ApS søger en erfaren økonomimedarbejder til en stilling som Odoo ERP konsulent med speciale i regnskab.

Brænder du for digitalisering af økonomifunktionen i virksomheder, og har du lyst til at arbejde selvstændigt med stort ansvar og kundekontakt? Så er den nye stilling som Odoo ERP konsulent med speciale i regnskab, måske noget for dig.

Jobbet:

Du kommer til at arbejde i en nytænkende virksomhed i vækst, som har høj fokus på medarbejdernes trivsel. Vi arbejder udelukkende med ERP systemet Odoo - et af de mest moderne og omfattende ERP systemer på markedet, der er i rivende vækst, og udvikles konstant. Målet er, at alle medarbejdere skal certificeres i Odoo systemet, og du vil derfor starte med at gennemgå en omfattende oplæring i systemets grundfunktioner (e-learning), samtidig med at du via praktiske opgaver og sidemandsoplæring vil blive indført i både Odoo systemets funktioner og processer samt vores interne arbejdsprocesser.

Som vores primære regnskabskonsulent, vil du være ansvarlig for implementering af Odoo regnskabsfunktioner hos nye kunder, samt udvidelse og optimeringsopgaver hos eksisterende kunder. Du vil få ansvaret for drift og udvidelse af vores bogføringsservice til flere kunder, og du vil også få ansvaret for drift af vores interne bogholderi.
Der vil være mulighed for at udvide dit arbejdsområde til andre ERP funktioner end regnskab. Det kan f.eks. være indenfor salg og markedsføring, lager og produktion, HR, projektstyring etc..

Som ERP konsulent er det vigtigt, at du forstår og brænder for virksomhedsprocesser samt optimering og digitalisering af disse. I den forbindelse er de menneskelige egenskaber essentielle, og det er et krav at du er en udadvendt, åben og ærlig person. Du skal kunne mestre håndtering af forandringsprocesser i mange forskellige situationer og med mange forskellige typer mennesker.

Primære ansvarsområder:

- Implementering af Odoo Regnskabsfunktion hos nye kunder i danmark 
- Support i Odoo regnskabsmodulet
- Vores afdeling for bogføringsservice i odoo inkl. eksisterende kunder
- Internt regnskab og controlling

Primære Opgaver:

- Konsulentopgaver, support/opsætning/uddannelse i Odoo regnskabsmodulet  
- Bogføring i Odoo systemet både internt og i kunders systemer
- Regnskabsrapportering og analyse (Controlling), både internt og for kunder
- Indgå i fælles team med telefonpasning og  supportopgaver
- Undersøge nye systemfunktioner
- Lave systemdokumentation og uddannelsesmateriale
- Kundekontakt og kundepleje vedr. vores bogføringsservice for kunder
- Konsulentopgaver, support/opsætning/uddannelse i Odoo ERP systemets øvrige funktioner

Din Profil:


Faglige kvalifikationer:

- Du har en grunduddannelse inden for økonomistyring samt flere års erhvervserfaring inden for bogholderi, regnskab, revision el. lign.
- Du er solidt funderet i alle regnskabsfunktioner i en dansk virksomhed.
- Du har gerne en videregående uddannelse som f.eks. erhvervsøkonom, revisor el. lign..
- Du er en haj til digitale værktøjer og har let ved at sætte dig ind i systemer og selvstændigt arbejde med systemkonfiguration, dataeksport/-import o.s.v.
- Du mestrer dansk og engelsk, både skriftligt og mundtligt, på højt niveau.

Personprofil:
- Udadvendt og selvstændig

Arbejdssted: FlexERP ApS, Ådalen 7C, 6600 Vejen

Ansøgningsfrist: Vi holder løbende samtaler og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet. 

Job start: Hurtigst muligt

Ansøgning og CV sendes til:  job@flexerp.odoo.com
Kontakt gerne Alex Lyngsøe for uddybende info om stillingen på tlf. 71961025 eller ovenstående e-mail.

Om FlexERP ApS

FlexERP ApS er et fuldblods Odoo konsulenthus med hovedkontor i Vejen samt afdeling i Aalborg. Vi er officielle Odoo partnere og arbejder udelukkende med implementering og drift af ERP systemet Odoo for virksomheder i Danmark. Vi har stort fokus på at kunne tilbyde højest mulig ekspertise inden for digitalisering af forretningsprocesser med Odoo ERP systemet og vægter kundeservice, ærlighed og langvarige relationer højt.

Virksomheden beskæftiger p.t. 6 medarbejdere og er i kraftig vækst. Kontoret i Vejen er placeret i kontorfællesskabet Vcube med moderne lyse lokaler med fællesfaciliteter, køkken, frokost- og mødelokaler.